joi, 29 august 2019

ce fac si unde mai sunt ?

Astazi m-am revazut cu un colaborator vechi (Multumesc ,draga Domnule pentru revedere !!) . Si ma intreba unde mai sunt si ce fac.

I-am zis dintr-o suflare ,la propriu , unde si ce facem aici : * Expertize contabile * expertize judiciare * contabilitati fel de fel * activitati pt inspector resurse umane * deschideri de firme noi

Dintr-o suflare si plina de suflet si energie i-am spus tot :). Pina si pe mine m-am surprins eu . N-ar fi prima data :)Lucru care m-a bucurat. Energia si increderea sper sa se simta de fiecare data cand cineva "trece pragul " cabinetului !




2 comentarii:

  1. How to make the most of your betting on sports - KTNV
    › how-to-make-the-most-of-your-bet › how-to-make-the-most-of-your-bet What 충청북도 출장마사지 is the easiest 울산광역 출장샵 method to make money on sports betting? To start off 김포 출장마사지 with, simply pick a sport you love 광양 출장마사지 to bet on. 아산 출장안마

    RăspundețiȘtergere

#Bronz

https://stiri.botosani.ro/stiri/economic/expertii-contabili-din-botosani-si-au-sarbatorit-profesia-cu-premii-si-un-mesaj-puternic-pentru-vii...